Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

ΠΑΡΤΑ ΜΩΡΗ ΕΥΡΩΠΗ!!!

 
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΧΥΔΕΡΜΑ ΠΟΥ ΠΑΧΥΝΑΝ ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΤΟΜΑΤΟΣΑΛΑΤΕΣ, ΠΑΤΑΤΕΣ, ΦΑΚΕΣ ΚΑΙ 3 (!) ΦΑΣΟΛΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ, ΟΤΑΝ ΑΛΛΟΙ ΓΥΡΩ ΤΟΥΣ ΠΕΘΑΙΝΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ...

 ΒΑΡΔΑ ΚΑΙ Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ Η ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ...

ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΟ ΘΕΟ;

Ένας άθεος καθηγητής της φιλοσοφίας συζητά με έναν φοιτητή του στο αμφιθέατρο του πανεπιστημίου, για την σχέση μεταξύ...
επιστήμης και πίστης στον Θεό.
Καθηγητής: Λοιπόν, πιστεύεις στον Θεό;
Φοιτητής: Βεβαίως, κύριε.
Καθ.: Είναι καλός ο Θεός;
Φοιτ.: Φυσικά.
Καθ.: Είναι ο......

Θεός παντοδύναμος;
Φοιτ.: Ναι
Καθ.: Ο αδερφός μου πέθανε από καρκίνο παρότι παρακαλούσε τον Θεό να τον γιατρέψει και προσευχόταν σε Αυτόν. Οι περισσότεροι από εμάς θα προσπαθούσαν να βοηθήσουν αυτούς που έχουν την ανάγκη τους. Πού είναι η καλοσύνη του Θεού λοιπόν;
Φοιτ.: ..
Καθ.: Δεν μπορείς να απαντήσεις, έτσι δεν είναι; Ας ξαναρχίσουμε νεαρέ μου. Είναι καλός ο Θεός;
Φοιτ.: Ναι.
Καθ.: Είναι καλός ο διάβολος;
Φοιτ.: Όχι.
Καθ.: Ποιος δημιούργησε τον διάβολο;
Φοιτ.: ο.. .. Θεός..
Καθ.: Σωστά.. Πες μου παιδί μου, υπάρχει κακό σ' αυτόν τον κόσμο;
Φοιτ.: Ναι.
Καθ.: Το κακό βρίσκεται παντού, έτσι δεν είναι; Και ο Θεός έπλασε τα πάντα, σωστά;
Φοιτ.: Ναι.
Καθ.: Άρα λοιπόν ποιος δημιούργησε το κακό;
Φοιτ.: ...
Καθ.: Υπάρχουν αρρώστιες; Ανηθικότητα; Μίσος; Ασχήμια; Όλα αυτά τα τρομερά στοιχεία υπάρχουν σ' αυτόν τον κόσμο, έτσι δεν είναι;
Φοιτ.: Μάλιστα.
Καθ..: Λοιπόν, ποιος τα δημιούργησε;
Φοιτ.: ...
Καθ.: Η επιστήμη λέει ότι χρησιμοποιείς τις 5 αισθήσεις σου για να αναγνωρίζεις το περιβάλλον γύρω σου και να προσαρμόζεσαι σε αυτό. Πες μου παιδί μου, έχεις δει ποτέ τον Θεό;
Φοιτ.: Όχι, κύριε.
Καθ.: Έχεις ποτέ αγγίξει το Θεό; Έχεις ποτέ γευτεί το Θεό, μυρίσει το Θεό; Και τέλος πάντων, έχεις ποτέ αντιληφθεί με κάποια από τις αισθήσεις σου το Θεό;
Φοιτ..: ...Όχι, κύριε. Φοβάμαι πως όχι.
Καθ.: Και παρόλα αυτά πιστεύεις ακόμα σε Αυτόν;
Φοιτ.: Ναι.
Καθ.: Σύμφωνα με εμπειρικό, ελεγχόμενο και με δυνατότητα μελέτης των αποτελεσμάτων ενός φαινομένου πρωτόκολλο, η επιστήμη υποστηρίζει ότι ο Θεός δεν υπάρχει. Τι έχεις να απαντήσεις σε αυτό, παιδί μου;
Φοιτ.: Τίποτα. Εγώ έχω μόνο την πίστη μου.
Καθ.: Ναι, η πίστη. Και αυτό είναι το πρόβλημα της επιστήμης.
Φοιτ: Κύριε καθηγητά, υπάρχει κάτι που το ονομάζουμε θερμότητα;
Καθ.: Ναι.
Φοιτ.: Και υπάρχει κάτι που το ονομάζουμε κρύο;
Καθ.: Ναι.
Φοιτ.: Όχι, κύριε. Δεν υπάρχει. Μπορεί να έχεις μεγάλη θερμότητα, ακόμα περισσότερη θερμότητα, υπερθερμότητα, καύσωνα, λίγη θερμότητα ή καθόλου θερμότητα. Αλλά δεν υπάρχει τίποτα που να ονομάζεται κρύο. Μπορεί να χτυπήσουμε 458 βαθμούς υπό το μηδέν, που σημαίνει καθόλου θερμότητα, αλλά δεν μπορούμε να πάμε πιο κάτω από αυτό. Δεν υπάρχει τίποτα που να ονομάζεται «κρύο». «Κρύο» είναι μόνο μια λέξη, που χρησιμοποιούμε για να περιγράψουμε την απουσία θερμότητας. Δεν μπορούμε να μετρήσουμε το κρύο. Η θερμότητα είναι ενέργεια. Το κρύο δεν είναι το αντίθετο της θερμότητας, κύριε, είναι απλά η απουσία της.
Στην αίθουσα επικρατεί σιγή...
Φοιτ.: Σκεφτείτε το σκοτάδι, καθηγητά. Υπάρχει κάτι που να ονομάζουμε σκοτάδι;
Καθ.: Ναι, τι είναι η νύχτα αν δεν υπάρχει σκοτάδι;
Φοιτ.: Κάνετε και πάλι λάθος, κύριε καθηγητά. Το «σκοτάδι» είναι η απουσία κάποιου άλλου παράγοντα. Μπορεί να έχεις λιγοστό φως, κανονικό φως, λαμπερό φως, εκτυφλωτικό φως.. Αλλά, όταν δεν έχεις φως, δεν έχεις τίποτα και αυτό το ονομάζουμε σκοτάδι, έτσι δεν είναι; Στην πραγματικότητα το σκοτάδι απλά δεν υπάρχει. Αν υπήρχε θα μπορούσες να κάνεις το σκοτάδι σκοτεινότερο.
Καθ.: Που θέλεις να καταλήξεις με όλα αυτά, νεαρέ μου;
Φοιτ.: Κύριε, θέλω να καταλήξω ότι η φιλοσοφική σας σκέψη είναι ελαττωματική...
Καθ..: Ελαττωματική!; Μήπως μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί;
Φοιτ.: Κύριε καθηγητά, σκέφτεστε μέσα στα όρια της δυαδικότητας. Υποστηρίζετε ότι υπάρχει η ζωή και μετά υπάρχει και ο θάνατος, ένας καλός Θεός και ένας κακός Θεός. Βλέπετε την έννοια του Θεού σαν κάτι τελικό, κάτι που μπορεί να μετρηθεί. Κύριε καθηγητά, η επιστήμη δεν μπορεί να εξηγήσει ούτε κάτι τόσο απλό όπως την σκέψη. Χρησιμοποιεί την ηλεκτρική και μαγνητική ενέργεια, αλλά δεν έχει δει ποτέ, πόσο μάλλον να καταλάβει απόλυτα, αυτήν την ενέργεια. Το να βλέπεις το θάνατο σαν το αντίθετο της ζωής είναι σαν να αγνοείς το γεγονός ότι ο θάνατος δεν μπορεί να υπάρξει αυτόνομος. Ο θάνατος δεν είναι το αντίθετο της ζωής: είναι απλά η απουσία της. Τώρα πείτε μου κάτι, κύριε καθηγητά. Διδάσκετε στους φοιτητές σας ότι εξελίχτηκαν από μια μαϊμού;
Καθ.: Εάν αναφέρεσαι στην φυσική εξελικτική πορεία, τότε ναι, και βέβαια.
Φοιτ.: Έχετε ποτέ παρακολουθήσει με τα μάτια σας την εξέλιξη;
Καθ.: ..
Φοιτ.: Εφόσον κανένας δεν παρακολούθησε ποτέ την διαδικασία εξέλιξης επιτόπου και κανένας δεν μπορεί να αποδείξει ότι αυτή η διαδικασία δεν σταματά ποτέ, τότε διδάσκεται την προσωπική σας άποψη επί του θέματος. Τότε μήπως δεν είστε επιστήμονας, αλλά απλά ένας κήρυκας;
Καθ.: ..
Φοιτ.(προς την τάξη): Υπάρχει κάποιος στην τάξη που να έχει δει τον εγκέφαλο του κ.καθηγητή; Που να έχει ακούσει ή νιώσει ή ακουμπήσει ή μυρίσει τον εγκέφαλο του κ.καθηγητή; Κανένας. Άρα σύμφωνα με τους κανόνες του εμπειρικού, ελεγχόμενου και με δυνατότητα προβολής πρωτόκολλου, η επιστήμη μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν έχετε εγκέφαλο, κύριε. Και αφού είναι έτσι τα πράγματα, τότε, με όλο τον σεβασμό, πώς μπορούμε να εμπιστευτούμε αυτά που διδάσκετε, κύριε;
Καθ.: Μου φαίνεται ότι απλά θα πρέπει να στηριχτείς στην πίστη σου, παιδί μου.
Φοιτ.: Αυτό είναι, κύριε.. Ο σύνδεσμος μεταξύ του ανθρώπου και του Θεού είναι η ΠΙΣΤΗ. Αυτή είναι που κινεί τα πράγματα και τα κρατάει ζωντανά..
Το όνομα του νεαρού φοιτητή ήταν ALBERT EINSTEIN.

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Η πρώτη παγκόσμια μελέτη για το ηλεκτρονικό τσιγάρο έχει τη σφραγίδα Κρητικού - Τι έδεξε.

Η έρευνα έγινε από ομάδα ερευνητών του πανεπιστημίου Χάρβαρντ, με επικεφαλής τον ερευνητή....
Κωνσταντίνο Βαρδαβά ενώ δημοσιεύεται επίσημα στο διακεκριμένο επιστημονικό περιοδικό Chest.

Όπως διαβάζουμε στο CretaLive, τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως οι επιπτώσεις από τη χρήση του ηλεκτρονικού τσιγάρου, είναι παρόμοιες με αυτές του κανονικού καπνίσματος.
Για την ακρίβεια, υπάρχουν σχετικά μικρότερες επιπτώσεις, κυρίως όσον αφορά τις βλαβερές συνέπειες από την καύση του τσιγάρου.

«Στη μελέτη παρατηρήσαμε αύξηση των πνευμονικών αντιστάσεων μετά από πέντε λεπτά χρήσης, παρόμοια με την αύξηση που παρατηρείται με το ενεργητικό κάπνισμα τσιγάρου» αναφέρει ο επικεφαλής της έρευνας κύριος Βαρδαβάς κι εξηγεί:

«Συνολικά οι πνευμονικές αντιστάσεις σε ευρύ φάσμα συχνοτήτων αυξήθηκαν στατιστικά σημαντικά περίπου κατά 20%. Παρόμοια αύξηση των πνευμονικών αντιστάσεων παρατηρείται μετά το κάπνισμα κανονικού τσιγάρου και τέτοιες αυξήσεις έχουν παρατηρηθεί σε ασθενείς με χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια. Επίσης βρέθηκαν αλλαγές στο εκπνεόμενο μονοξείδιο του αζώτου, οι οποίες έχουν συσχετιστεί με την πνευμονική φλεγμονή και την ανάπτυξη πνευμονικής υπεραντιδραστικότας».

Ο επικεφαλής της ομάδας ερευνητών λέει πως το ότι δε γίνεται καύση κατά τη διάρκεια χρήσης του ηλεκτρονικού τσιγάρου, δε σημαίνει αυτό ότι το ηλεκτρονικό τσιγάρο δεν περιέχει ουσίες που μπορούν να προκαλέσουν βλάβες.

Εθνικές αλλά και διεθνείς τοξικολογικές αναλύσεις από διάφορους φορείς αλλά και από τον αντίστοιχο αμερικανικό Οργανισμό Φαρμάκων, έχουν δείξει ότι το ηλεκτρονικό τσιγάρο περιέχει χημικές ουσίες, οι οποίες σε κάποιες αναλύσεις έχουν ανιχνευτεί τοξικές και καρκινογόνες.

Ενα παράδειγμα ουσίας που περιέχει το ηλεκτρονικό τσιγάρο και που προβάλλεται ως «αβλαβής ατμός» είναι ο λεγόμενος «διαλύτης» του ηλεκτρονικου τσιγάρου το οποίο αποτελείται κυρίως από προπυλική γλυκόλη.
Η ουσία αυτή έχει ενοχοποιηθεί για ερεθισμό των αεροφόρων οδών και την ανάπτυξη άσθματος στα παιδιά. Χρησιμοποιείται και ως αντιψυκτικό, αποσμητικό σώματος και για αραίωση μπογιάς.

Σύμφωνα με τον κύριο Βαρδαβά παράλληλα, έχουν κυκλοφορήσει πολλά φυλλάδια στην αγορά, τα οποία αναφέρουν ότι το κάπνισμα του ηλεκτρονικού τσιγάρου δεν προκαλεί βλάβες στην υγεία, ότι βγάζει «αβλαβή ατμό» και ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί παντού, ακόμα και σε κλειστούς χώρους.

«Αυτά τα στοιχεία αποτελούν παραπλάνηση των καταναλωτών μιας και ούτε «αβλαβή» είναι και ούτε επιτρέπεται η χρήση του παντού αφού υπόκειται στις ίδιες νομοθετικές ρυθμίσεις που ισχύουν για το τσιγάρο, οπότε απαγορεύεται η χρήση του σε κλειστούς δημόσιους χώρους, σε αεροδρόμια, αλλά και γενικά σε κάθε χώρο που ισχύει η απαγόρευση του καπνίσματος» εξηγεί ο κύριος Βαρδαβάς.

«Αν χρησιμοποιούσαμε το ηλεκτρονικό τσιγάρο για τη διακοπή του καπνίσματος, πιθανώς το μακροχρόνιο κέρδος να είναι μεγαλύτερο από το βραχυπρόθεσμο κίνδυνο για την υγεία» υποστηρίζει αναφερόμενος στη χρήση του ηλεκτρονικού τσιγάρου ως μεθόδου διακοπής του καπνίσματος ο κ. Βαρδαβάς.

«Παρ' όλα αυτά δεν έχουν γίνει μελέτες που να δείχνουν ότι η χρήση του ηλεκτρονικού τσιγάρου βοηθαέι στην διακοπή» προσθέτει ο ερευνητής και συμπληρώνει:

«Η χρήση του ηλεκτρονικού τσιγάρου απλώς παρατείνει την εξάρτηση στην νικοτίνη. Δεν αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα που είναι η εξάρτηση αλλά απλώς δημιουργούμε προσωρινή ανακούφιση. Ο καλύτερος τρόπος διακοπής είναι ο συνδυασμός φαρμακοθεραπείας και συμβουλευτικης υποστήριξης και τα κέντρα διακοπής καπνίσματος στην Ελλάδα κάνουν εξαιρετική και επιστημονικά αποδεδειγμένη δουλειά».

Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ

Σας παρακαλούμε προωθήστε το σε όσες συλλογικότητες στη χώρα γνωρίζετε ώστε να μπορέσουμε να υποστηρίξουμε το κείμενο και με υπογραφή αν είναι δυνατόν και κείμενα όσων περισσότερων μπορούμε αλλά και να αναδείξουμε το γεγονός της Χαλκίδας.Εχουν σχηματιστεί δικογραφίες και θα καλέσουν για ανακρίσεις.


ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΟΤΑΣΣΕΣΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΗΛΑΤΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ

Ο παραλογισμός της εξουσίας αγγίζει τα όρια της γελοιότητας. Οι άρχοντές μας αμήχανοι απέναντι στις διαμαρτυρίες και τις αποδοκιμασίες του κόσμου, ξεγυμνώνονται αποδεικνύοντας για πολλοστή φορά το πραγματικό τους πρόσωπο. Για να νομιμοποιήσουν τις πράξεις τους δεν διστάζουν να καταργήσουν με κυνισμό κάθε επίφαση δημοκρατίας και ελευθερίας, να αποδείξουν ότι η δημοκρατία και η ελευθερία δεν είναι παρά κούφιες λέξεις που μεταμφιέζουν ένα ολιγαρχικό και απάνθρωπο καθεστώς.
Στην πόλη της Χαλκίδας, στην τελετή του αγιασμού (;) των μολυσμένων μας υδάτων, η παρουσία του προέδρου της ‘‘δημοκρατίας’’ Κάρολου Παπούλια και του υπουργού εσωτερικών Τάσου Γιαννίτση προκάλεσε την έντονη αποδοκιμασία και διαμαρτυρία από τη μεγάλη πλειοψηφία του παρευρισκόμενου κόσμου. Δεν ήξεραν πού να κρυφτούν οι θεματοφύλακες του σάπιου και αδίστακτου πολιτικού μας συστήματος και έφυγαν άρον άρον. Άμυνά τους, όπως πάντα, η δράση της αστυνομίας η οποία στοχοποίησε 5 άτομα που διαμαρτύρονταν και τα προσήγαγε βίαια στο αστυνομικό τμήμα (μία γυναίκα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο) με την κατηγορία της ‘‘προσβολής του προσώπου του προέδρου της δημοκρατίας’’. Γελοιότητες. Δεν ήμασταν μόνο πέντε αυτοί που διαμαρτύρονταν και αποδοκίμαζαν αλλά σχεδόν όλος ο παρευρισκόμενος κόσμος. Απομονώθηκαν πέντε άτομα για να παραδειγματιστεί η διαμαρτυρόμενη πλειοψηφία, να ενοχοποιηθεί κάθε επιθυμία αντίστασης, κριτικής και αμφισβήτησης. Στην ουσία, προσπαθούν να φιμώσουν το λόγο για να ανακόψουν τις απελευθερωτικές πράξεις που μπορεί να εμπνεύσει.
Το ζητούμενο είναι, καθώς φαίνεται, να αθωωθεί, με τρόπο θεαματικό και με μέτρα απροκάλυπτα αυταρχικά και ολοκληρωτικά, μια πολιτική που γεννάει το έγκλημα, που προκρίνει το κέρδος, που πολλαπλασιάζει τα γκέτο πλουσίων και φτωχών, που συντηρεί μια εκπαίδευση στρατοπέδου συγκεντρώσεως, που επιταχύνει την υλική και πνευματική ένδεια, που υποδαυλίζει τον κυνισμό και τον ωχαδερφισμό της απελπισίας.
Το να αναθεματίζεις όμως αυτούς που σου κλέβουν τη ζωή, ενώ συνδέεται με το δικαίωμα στην οργή, δεν αρκεί. Είναι το πρώτο βήμα, από μόνο του όμως δεν οδηγεί πουθενά. Η καλύτερη κριτική απέναντι στις αθλιότητες των πολιτικών και οικονομικών ολιγαρχιών που μας εξουσιάζουν είναι να δημιουργείς την κατάσταση που αποτελεί το αντίδοτό τους. Πρέπει συλλογικά να αναζητήσουμε τους τρόπους για την οικοδόμηση ενός νέου πολιτισμού. Το ζήτημα δεν είναι τα πρόσωπα αλλά το οικονομικό και πολιτικό σύστημα που παράγει τους αχρείους που το διευθύνουν. Αν δεν διεκδικήσουμε ενεργά και δημιουργικά το δικαίωμα να ορίζουμε εμείς τη ζωή μας, θα συνεχίσουν να την ποδοπατούν οι γνωστοί άγνωστοι πολιτικοί μας άρχοντες. ‘‘Λαέ, πεινάς, γιατί τους προσκυνάς’’ ήταν ένα από τα συνθήματα που φωνάχτηκαν στην προχθεσινή διαμαρτυρία. Στο φόβο και τον τρόμο που προσπαθούν να σπείρουν, δεν πρέπει να κάνουμε πίσω αλλά να αντιτάξουμε συλλογικά τις φωνές μας, με στόχο να θεσμίσουμε αυτόνομα τις κοινότητες μέσα στις οποίες ζούμε, χωρίς δήθεν αντιπροσώπους, με βάση τις αρχές της άμεσης δημοκρατίας, της ισότητας, της ελευθερίας, της αξιοπρέπειας, του σεβασμού των διαφορετικοτήτων, της αλληλεγγύης. Είναι εφικτό, αρκεί να το θελήσουμε και να προσπαθήσουμε να το πραγματοποιήσουμε.
Καμία δίωξη στους συλληφθέντες
Η αμφισβήτηση είναι πηγή της ελευθερίας
Να οικοδομήσουμε τις δημιουργικές μας αντιστάσεις ενάντια στο ζοφερό μέλλον που μας ετοιμάζουν

Αλληλέγγυες/οι από τη Χαλκίδα

ΕΛΛΑΔΑ Ή ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ.

Aς ξυπνήσουμε απο το λήθαργο που μας έχουν βυθίσει...

Αφύπνιση: Ελλάδα ή Βαρβαρότητα
Ελλάδα είναι η ψυχή που ματώνει μπροστά στην αδικία.
"Τι είναι η πατρίδα μας";  Ήταν η επιδοτούμενη ψευδουπαρξιακή απορία, μία από τις πολλές που καλλιεργήθηκαν με σκοπό να βραχυκυκλώσουν την αδιάρρηκτη σχέση πίστης και λογικής, αυτή το δεσμό που έκανε τη γενεσιουργό διαφορά ανάμεσα στον πολιτισμό και τη βαρβαρότητα.
Όχι λοιπόν. Η πατρίδα μας δεν είναι οι κάμποι ή οι ραχούλες. Δεν είναι τα σύνορα μας στον 'Εβρο ή το Αιγαίο, η "σπιθαμή που δεν παραχωρούμε". Δεν είναι καν η Σμύρνη, η Πόλη ή ο Πόντος, αφού και η φυσική παρουσία του Ελληνισμού ήταν πολύ μακρύτερα.
Ως το μακρινό και σήμερα ολοσκότεινο Αφγανιστάν που κάποτε λουζόταν στο φως το Ελληνικό και περηφανευόταν. Σήμερα η μητέρα της Σάμσια που δέχτηκε οξύ επειδή πήγε να μάθει γράμματα, τις εποχές που η Ελλάδα ήταν ο ήλιος που έφερνε φως στην πατρίδα της. Τότε που οι κοπέλες στο Αφγανιστάν μάθαιναν για τον γενάρχη τους, Αλέξανδρο και τον ήρωα τους, Ηρακλή στα χιλιάδες σχολεία, στα μουσεία και στα αρχαία τείχη των "προγόνων" τους...
Σήμερα, εν έτει 2012 δισεκατομμύρια ανθρώπων δεν γνωρίζουν τι θα πει "δικαίωμα", παιδιά και γυναίκες θεωρούνται αντικείμενα, η Ελλάδα είναι πιο συγκεκριμένη και πιό επίκαιρη από ποτέ.
Η Ελλάδα που εδώ και 5 χιλιετίες θωράκισε το δίκιο των αδύναμων στην ίδια της την κοινωνία. Όπου οι ίδιοι οι δυνατοί έθεσαν φραγμούς στην ασυδοσία της ισχύος, έτσι γεννήθηκε το νομικό δίκαιο. Η πρώτη μορφή κοινωνικής προστασίας στον πλανήτη, όταν παραδίπλα βασίλευε η κάστα, το ρόπαλο και το ξίφος. Αυτό ακριβώς χωρίζει τον άνθρωπο από τον βάρβαρο.
Για να καταλυθεί το δίκαιο, το φως και να βασιλέψει η Βαρβαρότητα, πρέπει να φύγει η Ελλάδα. Να αλλοτριωθεί, να αμφισβητηθεί, να χαθεί από προσώπου Γης.
Γιατί η Ελλάδα είναι η ψυχή που ματώνει μπροστά στην Αδικία. Κυριολεκτικά. Από τις Θερμοπύλες, μέχρι τις πύλες του Πολυτεχνείου. Από το Λιοπέτρι της Κυπρου εως την πλατεία Συντάγματος. Από το Ζάλογγο εως το κρατητήριο της Πάτρας όπου η Ελληνίδα μάνα προτιμά να κρεμαστεί από το να ατιμαστεί μπροστά στην δικαιοσύνη των αδίκων.
Η Ελλάδα είναι το ανάχωμα, ο εφιάλτης, η πέτρα της ιντιφάντα, το ξίφος του Παλαιολόγου. Η Ελλάδα είναι η ιδέα που μίσησε και πολέμησε ο Μέτερνιχ, ο Μουσολίνι, ο κάθε τύραννος του πλανήτη.
Η Ελλάδα είναι το μυστηριακό γονίδιο που σε κάνει να θυσιάζεσαι ανιδιοτελώς, χωρίς ουρί και παραδείσους, παρά μόνο για τη Λευτεριά. Μα να σου φαίνεται συνάμα λογικό και εξηγήσιμο. Να φτιάχνεις ύμνο Εθνικό που δεν τιμά την Εθνική ανωτερότητα, αλλά αυτούς που πεθαίνουν για τη Λευτεριά! Ναι, αυτή που άλλοι φυλακίζουν και εκτελούν ενώ άλλοι ξεπουλούν για τα αργύρια του Ιούδα και του Εφιάλτη.
Γιατί η Ελλάδα είναι τόσο ακριβή, που δεν εξαγοράζεται. Ύψιστη η Τιμή της.
Και έτσι εξηγείται απολύτως λογικά αυτό που άλλοι το χαράζουν απλώς σε εγχειρίδια σφαγών και γενοκτονίας για να κρύψουν την βαρβαρότητα της ατιμίας τους
Τι Τιμή να είσαι Έλληνας...